شبها من اینجوری صبح میشه

شبها من اینجوری صبح میشه
عکساتو می چینم روی تختم
اصلا مهم نیست چی میگن مردم
با خاطراتت خیلی خوشبختم
شبهای من اینجوری صبح میشه
با اشک و لبخند و در و دیوار
آهنگی که دوست داشتی رو تکرار

سیگار و هی سیگار و هی سیگار


عکساتو می چینم روی تختم
هی با خودم حرف میزنم از تو
تو بعضی عکسا عاشقت میشم
یخ میکنه دستام یه وقتایی
بعضی شبا آغوشم آتیشه
من با لباست قصه ها دارم
شبهای من اینجوری صبح میشه
با اشک و لبخند و در و دیوار
آهنگی که دوست داشتی رو تکرار
سیگار و هی سیگار و هی سیگار
نظرات 2 + ارسال نظر
بی نام پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:32

ببخشید دو روزه اصلا اینترنت نداشتم
سرما هم خوردم بدجوری دارم میمیرم
خدا نکنه دیوونه بشی:((
نمیدونم چی بگم:((

فدات بشم من ، خدا نکنه ماهی عزیزم
بهتری الان ؟ خوبی ؟
خوب باش همین دیگه هیچ چیز از این دنیا نمی خوام باور کن

بی نام جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:16

خیلی بهترم... مرسی که به فکرمی
مراقب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد