شروع خاطره هایی زیبا


خانه ای کوچک در کنار پارکی زیبا

کتابی از خاطره ها

طبقه ی اول ، میز کنار دیوار  سمت چپ

گوشی 6260 نوکیا ، آماده ای ؟ صدای گرفتن عکس

مانتویی سبز رنگ و اولین عکس یادگاری



شروع خاطره هایی زیبا

بدون دروغ ، با صداقتی کامل


امروز دوشنبه ساعت 10 شب

درست همانجا ، تنهای تنها و البته با خاطره هایی فراوان

سر همان میز ، به سفارش خودم

جوجه چینی ، سس مخصوص و کمی هم پوره

معنای حرف های منو تو می فهمی ، فقط تو و فقط تو


تو خوب باشی ، تو خوشحال باشی واقعا غمی ندارمممم

هستم همراهت و در کنارت . . .


نظرات 2 + ارسال نظر
annonymous سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:03

elahi fadat besham:((
bavaret nmishe hamintor ashkam chik chik mirize pain:(((
cheghad sakhteeeee
kheili sakhteeeeeeeeee
kash hanuzam fek mikardam mano nmikhai kash hanuzam fek mikardam nabudanamao tarjih dadi
intory kheili sakhteeeeee

آروم باش عزیزم
آروم باش
هزاربار گفتم به زندگیت برس و فقط با همین دلت رو آروم کن و بدون که در کنارت هستم عزیزم
امروز رفته بودم تا خاطراتمونو زنده کنم ، تنهای تنها
همش خاطره بود همش

به زندگیت برس و قدرشو بدون
هر جا کم آوردی من هستم . . .

annonymous سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:31

vaghean delam mikhast manam kenaret budam unja
nmidunam aya bazam mishe ke kenare ham bashimo berim unja ya na
bavar kon harvaght sohbate khaterehamun mishe bi ekhtiar boghz galumo migire o ashk tu chesham halghe mizane
inke dige nmishe un khaterato kenare ham dashte bashim kheili azar dahandas
miduni asan dige chizi az khaterate bad tu zehnam nmiad harchi miad khubiashe khoshiashe sadegio bachegiashe
kheili ghashang bud rabetamun kheiliiiiiiii
motmaenam kheilia ta akhare omreshunam hamchin hesio tajrobe nmikonan
azat babate hame chi mamnunam
emshab kolli doat kardam
moraghebe khodet bash
ghose ham nakhor
babye

مرسی عزیزم
مرسی
منم اصلا خاطره ی بد تو ذهنم نیست دیگه
بازم مرسی
مراقب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد